Add Review, Blurb, Quote
Activity
Profile
Profile
Chimista
Chimista | Stephenie Meyer
1 post | 1 read
De la autoarea seriei AMURG, bestseller New York Times A fost arma" secret? a uneia dintre agen?iile-fantom? ale guvernului american. Cnd a devenit incomod?, au decis s? o lichideze. Ca s? r?mn? n via??, s-a transformat ntr-un cameleon care jongleaz? cu identit??ile ?i adresele. L-au ucis pe singurul om n care avea ncredere, ns? ea reprezint? n continuare o amenin?are. Vor s-o vad? moart?, ?i asta ct mai repede. Cnd fostul ?ef i ofer? o cale de ie?ire, realizeaz? c? ar fi singura ?ans? de a-?i reinventa destinul. Dar pentru asta va trebui s? accepte o ultim? misiune. Constat? ns? c? informa?iile pe care le ob?ine o pun ntr-o situa?ie ?i mai primejdioas?. Hot?rt? s? nfrunte direct amenin?area, se preg?te?te pentru cea mai dificil? lupt? din via?a ei, dar se ndr?goste?te de un b?rbat. Noua pasiune nu poate dect s?-i mic?oreze ?ansele de supravie?uire. Aflat? n impas, ?i valorific? talentele unice n feluri pe care nu ?i le-a imaginat niciodat?. n acest roman cu o intrig? bine ncheiat?, Stephenie Meyer creeaz? o nou? eroin? aprig? ?i fascinant?, cu abilit??i ie?ite din comun. Ne arat? nc? o dat? de ce este una dintre cele mai bine vndute autoare din lume. Felul cum Meyer gestioneaz? curiozitatea cititorului, ntre?innd ?i controlnd fluxul informa?iilor, demonstreaz? o m?iestrie de virtuoz... Oamenii nu vor doar s? citeasc? romanele lui Meyer; ei vor s? p?trund? n interiorul lor ?i s? tr?iasc? acolo." Lev Grossman, Time Meyer scrie cu o claritate luminoas?, f?r? s? se interpun? nicio clip? ntre cititor ?i ceea ce ?i imagineaz? acesta. Originalitatea ei este incontestabil?." Orson Scott Card, autorul seriei Jocul lui Ender Meyer este mai interesat? de rela?ii dect de conven?iile superficiale ale genului... Lec?ia ei de via?? pozitiv? este dezarmant?." Jeff Giles, Entertainment Weekly Nu cite?ti un roman de Stephenie Meyer, ci l tr?ie?ti, al?turi de personajele vii ?i conving?toare pe care le-a creat. Meyer are modul s?u special de a-l implica pe cititor n via?a personajelor ei." Ridley Pearson, autorul bestsellerului White Bone
Amazon Indiebound Barnes and Noble WorldCat Goodreads LibraryThing
Pick icon
100%