Mastile fricii
Mastile fricii | Camelia Cavadia
1 post | 1 read | 1 to read
O carte despre modul in care traumele din copilarie ajung sa ne domine si sa sufoce maturitatea. O poveste care probabil reprezinta realitatea multor familii de aici si de aiurea: amprenta lasata asupra viitorului unui copil de un parinte autoritar, violent si incapabil sa isi depaseasca neputintele. O istorie a metamorfozei unei personalitati abuzate de violenta si frica, o privire emotionanta asupra maternitatii inabusite de stereotipuri si a unei iubiri care putea sa fie perfecta, daca protagonistii sai ar fi trait prezentul (clipa).
“Un roman frumos si trist, dur si sensibil deopotriva, o marturie impresionanta despre parinti si copii si frica teribila care ii desparte uneori, sufocand iubirea, pacea interioara, bucuria vietii, tot ce e mai frumos in oameni.” - Radu Gavan
“Pe Camelia o cunosc de foarte multa vreme si am fost uimita sa descopar in carțile sale o voce noua, necunoscută mie. Matura si transanta in felul in care isi creeaza personajele, ea le iubeste apoi ca pe niste copii, cu toate defectele și durerile lor. Ema, David si Sofia sunt niște personaje tragice, intr-o istorie cutremuratoare in familiaritatea ei. Abuzul, fizic si emotional, suferit si perpetuat de personaje, este socant prin perspectiva intima din care e reflectat.
Si daca e nevoie de un argument in plus pentru a citi Mastile fricii, iata-l: va va face sa va reevaluati relatia cu cei iubiti, cu teama de a nu descoperi un pic din bovarica Ema in voi insiva.” - Ada Roseti
Amazon Indiebound Barnes and Noble WorldCat Goodreads LibraryThing
Pick icon
100%
review
IuliaC
Mastile fricii | Camelia Cavadia
post image
Pickpick

I raced through this book, just couldn't put it down!

Ema, Sofia and David grow with an extremely abusive father. Their mother is helpless and a victim herself. He dies when they are almost teenagers, they are relieved and they try to build lives and families of their own. But they remain haunted by their past and every bit of happiness they seem to achieve collapses under the immense weight of their childhood trauma.

dabbe 🖤🐾🖤 3mo
IuliaC @dabbe 😻 3mo
63 likes1 stack add2 comments