Onverschrokken
Onverschrokken | Lesley Livingston
3 posts | 7 read | 7 to read
Onverschrokken van Lesley Livingston The Gladiator & Spartacus meets Katniss & Tris Fallon is de dochter van een Germaanse koning, de zus van de legendarische strijder Sorcha en lid van de Cantii-stam, de gezworen vijand van Julius Caesar. Toen Fallon jong was vielen Caesars troepen haar land binnen en stierf haar zus op het slagveld. Op de avond van haar zeventiende verjaardag wil Fallon niets liever dan in Sorchas voetstappen treden door een plek te verdienen in het Cantii-leger. Maar daar krijgt ze de kans niet voor Ze wordt gevangengenomen door een slavenhandelaar en verscheept naar Rome, waar ze terechtkomt op een school voor vrouwelijke gladiatoren. Ze zal moeten vechten voor haar eer en haar leven en haar lot ligt vanaf dan in de handen van niemand minder dan Julius Caesar. Een stoer, spannend verhaal vol verrassende wendingen en levendige actiescnes, dat zich afspeelt in het oude Rome.
LibraryThing
Pick icon
100%
blurb
Lis21
Onverschrokken | Lesley Livingston
post image
DM.RA Wow! Want to read that one too! So many books. Beautiful nails btw ❤️😘 7y
Lis21 @DM.RA i don't know if my feelings about this book are positive or negative yet. Yeah so many to read. Thanks 😚 7y
Lis21 @DM.RA are you still reading Court of Thorns and Roses or still City of Lost Souls 😂. I hope you will find your book back 🐘 7y
DM.RA Found it. But desided to read on City of Lost souls, because damn I love the shadowworld 🖤 7y
4 likes1 stack add4 comments
review
Brightbluebooks
Onverschrokken | Lesley Livingston
post image
Pickpick

Onverschrokken is een lekker dynamisch boek. Er gebeurt van alles, vooral in de eerste hoofdstukken. Dit boek past dan ook perfect bij de persoonlijkheid van Lesley. Er gebeurt veel, er is actie, er gaan mensen dood. Er is bloed, maar ook (familie)liefde en vriendschap. Fallon leert je wat de term 'door het vuur gaan' voor iemand inhoudt. Kortom: ik vind dit een echte aanrader. Ik kan niet wachten op deel twee!

4 likes2 stack adds
review
ReadInge
Onverschrokken | Lesley Livingston
post image
Pickpick

'Onverschrokken' is een verhaal dat iedereen die interesse heeft in het lezen over de Romeinse cultuur, zeker een go moet geven. Zeker als je van stoere "onverschrokken" verhalen houdt is dit echt een boek wat je zeker zal bevallen!

4 likes6 stack adds